Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Usługi informatyczne

Analiza potrzeb

Analiza potrzeb

Pierwszym i najważniejszym etapem wdrożenia systemu wspomagającego zarządzanie firmą jest analiza potrzeb. Celem tych prac jest przede wszystkim zidentyfikowanie wymagań biznesowych.

Podczas realizacji tego etapu wyróżnić można następujące elementy:

  • zbieranie wymagań i oczekiwań, głównie poprzez analizę dokumentów i bezpośrednie wywiady
  • dokumentowanie zebranych informacji, między innymi w celu ich późniejszej weryfikacji
  • modelowanie kluczowych procesów, których obsługę powinien zapewnić nowy system

Wynikiem analizy potrzeb jest odpowiednia dokumentacja z opisem wymagań i problemów oraz proponowanych rozwiązań.

Wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie firmą

Wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie firmą

Oferta obejmuje kluczowe obszary dotyczące wdrożenia oprogramowania komputerowego wspomagający zarządzanie firmą.

W szczególności dotyczy to wspierania klientów na wielu etapach eksploatacji systemu wspierającego biznes, takiego jak np. Insert nexo. Oferta obejmuje następujące obszary:

  • wybór systemu, czyli dobór oprogramowania do zdefiniowanych potrzeb
  • konsultacje, czyli wsparcie merytoryczne podczas wdrożenia systemu
  • szkolenia, czyli pomoc użytkownikom w przyswojeniu funkcjonalności systemu
  • serwis systemu, czyli pomoc w utrzymaniu sprawności systemu
  • konsultacje, czyli doradztwo w celu pełnego wykorzystania możliwości systemu
Wsparcie w obszarze księgowość oraz kadr i płac

Wsparcie w obszarze księgowość oraz kadr i płac

Znajomość zagadnień z zakresu księgowości oraz kadr i płac pozwala mi świadczyć również usługi związane z oprogramowaniem wspierającym te obszary funkcjonowania firmy.

Moja merytoryczna wiedza z tych obszarów w połączeniu z umiejętnościami czysto technicznymi może być bardzo pomocna szczególnie w procesie wdrażania systemu finansowo-księgowego czy kadrowo-płacowego.

Pomoc w kontaktach z innymi dostawcami

Pomoc w kontaktach z innymi dostawcami

Posiadana wiedza i wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów ERP pozwala mi też wpierać merytorycznie klientów w kontaktach z innymi dostawcami tego typu oprogramowania.

Takie wsparcie pozwala zniwelować przewagę dostawcy, gdy firma nie posiada własnej kadry wyspecjalizowanej w tym zakresie.

Witryna stworzona na platformie